3.12.13

sober

- θελω να κοιμηθω νωρις σημερα
- θελω να ξυπνησω νωρις αυριο
- εχω να πληρωσω κατι λογαριασμους
- εχω να κανω μια δουλεια
- εχω να παω στη σχολη
- πρεπει να προλαβω να μαγειρεψω
- θελω να κανω και μπανιο
- θελω να στριψω ενα τσιγαρο
- ποτε θα το κανουμε αυτο;
- πες μου. ποτε;
- δεν προλαβαινουμε

και ειμαι παλι εδω. στον τοπο του εγκληματος που λενε. καθομαι στον αβολο καναπε του ικεα, με τα ποδια λυγισμενα και ανοιχτα, λες και γενναω, εχω κατι το μολυσμενο μεσα μου που με πνιγει και θελω να το ξερασω πανω σ' αυτη τη μιζερια και τη μικροαστιλα σου. σκεφτομαι ωρες ωρες τι κανω εγω εδω περα; εδω, σε αυτον τον αβολο καναπε που γινεται και κρεβατι για να κανεις ανετα σεξ στο σαλονι, σε αυτο το δωματιο που ολο το αεριζουμε κι ολο βρωμαει μπαφιλα, τοσο που το πρωι μας ερχεται αναγουλα. πες μου εσυ τι κανω εδω; καλυπτω οπως οπως τα συναισθηματικα κενα, τις ανασφαλειες και την αγαμια. αυτο κανω. κι υστερα σιγα σιγα το χορτο με ζαλισει, μπαινω στον κοσμο σου, στη νιρβανα που χαρακτηριζει καθε σου μερα, και μου αρεσει αυτο, και σκεφτομαι κοιτα ρε συ, ειναι ωραιο γι αυτο του αρεσει κι εκεινου τοσο. κλεινω τα ματια και αφηνω την σαπιλα να κανει τη δουλεια της στο μυαλο και στο σωμα μου. μετα βλεπουμε μια ταινια και μας παιρνει ο υπνος στο καναπε - κρεβατι. περασε αλλο ενα βραδυ χωρις να πουμε κουβεντα. χωρις να μου χαϊδεψεις λιγο τα μαλλια ή να μου τριψεις την πλατη, χωρις να πεις κατι γλυκο να με νανουρισει, χωρις αυτο το κατι ρομαντικο που το συνανταει κανεις μονο στον ερωτα και την εξεγερση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου